Za potpunu funkcionalnost web stranice ORM trebate noviji internet preglednik.

Vaš preglednik: Internet Explorer 11

Potrebna verzija: Microsoft Edge

Više informacija

Razumijem

Neisplata potpore u roku, neotpisani doprinosi za mirovinsko osiguranje - mogući razlozi

Koji su mogući razlozi neisplate potpore u roku ili neotpisanih doprinosa za mirovinsko osiguranje i kako da sami provjerite da uzrok u predanom zahtjevu ili zatražite našu pomoć za ručnu provjeru vašeg zahtjeva.

Rok za isplatu potpore je do zadnjeg dana tekućeg mjeseca za prethodni mjesec. Primjer: za potporu za kolovoz (na osnovu zahtjeva predanog u kolovozu), rok za isplatu je 30. rujan.

Ako niste predali svu potrebnu dokumentaciju, rok za isplatu je nakon što zaprimimo svu potrebnu dokumentaciju.

U slučaju da vam potpora nije isplaćena u definiranom roku za određenu mjeru (u većini mjera to je kraj aktualnog mjeseca za potporu za prethodni mjesec), mogući su razlozi:

  • Niste produžili zahtjev.
    Za mjesec u kojemu ste očekivali potporu vaš zahtjev jednostavno nije važio. Informacija o potrebnom produženju zahtjeva dostavom dokumentacije pada prihoda mjesec-za-mjesec prikazana je u Mojim zahtjevima za sve vaše zahtjeve koje trebate produžiti.



  • Porezna uprava i/ili HZMO nisu potvrdili točnost podataka o osobama koje ste prijavili za potporu u prethodnom mjesecu.
    Javite nam se putem obrasca za upite i zatražite pojašnjenje. Odaberite OTPIS DOPRINOSA ZA MIROVINSKO OSIGURANJE kao vrstu upita.
  • Zahtjev nije kompletan, tj. nisu dostavljeni svi potrebni dokazi.
    Otvorite Moje zahtjeva i provjerite da li je naslov zahtjeva ispisan crveno. Ako je, kliknite na „+“ i u popisu aktivnosti zahtjeva pogledajte koja dokumentacija nedostaje. Ako ste u mogućnosti, dostavite dokumentaciju koja nedostaje. Detaljne upute za predaju Dokaza o isplati plaća (ključna dokumentacija za automatski otpis doprinosa) pročitajte ovdje.
  • Vaš zahtjev nije obrađen.
    Zatražite informacije o statusu zahtjeva putem obrasca za upite. Odaberite STATUS ZAHTJEVA kao vrstu pitanja.

Otpisi doprinosa za mirovinsko osiguranje obavljaju se automatski razmjenom podataka s Poreznom upravom i HZMO-om. Automatska razmjena koriste podatke iz dokaza o isplati plaća koje predajete svaki mjesec u obliku JOPPD identifikatora i popisa radnika koji su dobili potporu (ime, prezime, OIB). U slučaju da se automska razmjena ne može izvrišiti, automatski otpis doprinosa za mirovinsko se neće dogoditi.

Mogući razlozi zbog kojih se ne dogodi automatska razmjena podataka:

  • Zahtjev koji ste predali e-mailom za razdoblje ožujak-svibanj ili u lipnju (sezonske djelatnosti) niste aktivirali u aplikaciji Moji zahtjevi, a zbog toga niste predali obvezne dokaze o isplati plaća na propisani način.
  • Nisu predani dokazi o isplati plaća za mjesec za koji nisu otpisani doprinosi.
    Provjerite u Mojim zahtjevima da li je zahtjev ispisan crveno. Kliknite + pored naziva zahtjeva te ako se u popisu aktivnosti nalazi crveno ispisana napomena "Nedostaje dokaz o isplati plaća za mjesec" predajte dokaz o isplati plaća koji nedostaje.
  • Dokaz nije kompletan.
    Moguće da popis radnika koji ste poslali u dokazu nije kompletan. Pronađite predani dokaz u popisu aktivnosti zahtjeva i kliknite na link "Dokaz o isplati plaća za mjesec" za pregled poslanog dokaza. Provjerite popis radnika i JOPPD identifikator. Ponovite slanje dokaza ako uočite neispravnost u već poslanom dokazu.
  • Dokaz nije predan u zadanom roku.
    Zatražite provjeru statusa vašeg zahtjeva putem ove stranice, odaberite OTPIS DOPRINOSA ZA MIROVINSKO kao vrstu upita
  • Dokaz je predan na nepodržani način.
    Ako ste dokaz predali putem dopune zahtjeva, poslali e-mailom ili poslali poruku korisničkoj pomoći - dokaz nije zaprimljen i nije se mogao provesti automatski otpis. Predajte dokaz na propisani način, pročitajte upute ovdje.
  • Podaci u internom sustavu Porezne uprave/HZMO nisu usklađeni s podacima koje ste poslali kroz dokaz.
    Zatražite putem obrasca za upute ručnu provjeru vašeg zahtjeva. Odaberite OTPIS DOPRINOSA ZA MIROVINSKO kao vrstu upita

Zatražite putem obrasca za upite link za ponovno slanje dokaza. Odaberite NE MOGU POSLATI DOKAZ O ISPLATI PLAĆA kao vrstu pitanja.

Za mjesec za koji je prošao rok zaprimanja dokaza, a za taj zahtjevu ste dostavili barem jedan dokaz - u Mojim zahtjevima više nemate mogućnost slanja dokaza za taj mjesec. Zatražiti Korisničku pomoć da vam pošalje link putem kojeg možete predati dokaz.

Koristite obrazac na ovoj stranici i u polju Vrsta upita odaberite „Pitanja vezana uz isplatu potpore“

Tržište rada na dohvat ruke

Ne propusti priliku, prijavi se

Vaše osobne podatke štitimo sukladno Uvjetima korištenja i politikama privatnosti.