Tržište rada na dohvat ruke
Ne propusti priliku, prijavi se
Vaše osobne podatke štitimo sukladno Uvjetima korištenja i politikama privatnosti.
Ne, isplata na blokirani račun nije moguća ali je moguća na zaštićeni račun.
Odobrava se isplata sredstava iz mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID - 19) poslodavcima kojima su računi blokirani (nesolventni poslodavci) ukoliko udovoljavaju svim ostalim kriterijima za dobivanje navedene mjere odnosno ukoliko su zaprimili Obavijest o pozitivnoj ocjeni zahtjeva.
Isplata navedenih sredstava može se odobriti samo ukoliko poslodavac ima otvoren zaštićeni račun za primanja, naknade i iznose koji su izuzeti od ovrhe ili na kojima je ovrha ograničena.
Da bi ostvarili tu mogućnost potrebno je:
Zaštićeni IBAN račun možete nam dojaviti putem Dopune zahtjeva
Da, potrebno je predati novi zahtjev putem aplikacije Moji ORM zahtjevi.
Mjere ožujak-srpanj, lipanj, srpanj-kolovoz, rujan-listopad i listopad-prosinac, siječanj-veljača, ožujak-svibanj, lipanj, srpanj i kolovoz više nisu aktivne. Nećete automatizmom dobiti potporu za rujan ako ne predate novi zahtjev.
Ne postoji ograničenje. Možete predati zahtjev za novu mjeru ako vam je zahtjev za neku od prethodnih mjera odbijen.
[NOVO] Od 25. rujna zaprimaju se zahtjevi za program zadržavanja radnih mjesta za rujan 2021.
Mjera Skraćivanje radnog vremena, dostupna je od siječnja do prosinca za sve poslodavce s 10 ili više zaposlenih. Maksimalni iznos potpore po radniku do 3.600 kn.
Otvorite Moje zahtjeve, iz jahača odaberite mjeru na koju želite aplicirati i pritisnite gumb "Predaj zahtjev".
Slijedite upute na ekranu.
Ako za odabranu mjeru više nije moguća predaja zahtjeva, gumb neće biti vidljiv i pisati će informacija do kada je bilo moguće predavati zahtjeve.
Detaljne upute za predaju zahtjeva za pojedinu mjeru opisane su u članku "Kako se pripremiti da čim jednostavnije predate zahtjev?" koji je dostupan u temi pojedine mjere u izborniku POMOĆ i UPITI ili na linkovim:
U pregledu Moji zahtjevi prikazane su aktivnosti promjena po vašim zahtjevima u zadnjih 48 sati. Potražite da li je aktivnost koju ste upravo napravili navedena u popisu. Ako je navedena - zaprimili smo sve što ste poslali.
Primjer nedavnih aktivnosti po zahtjevima korisnika (uokvireno je aktivnost predaje novog zahtjeva):
Možete kliknuti na ID zahtjeva u poruci za prikaz detalja. Provjerite na taj način da je u zahtjevu zaprimljeno
sve što ste predali. Ako ste predavali dopunu zahtjeva ili dokaz, tada dodatne možete u popisu aktivnosti zahtjeva naći link na pregled predane dopune.
Kliknite + pored naziva zahtjeva te u popisu aktivnosti zahtjeva pronađite link "Pregled dopune (ili dokaza)" s datumom koji odgovara kada ste predali novu dopunu/dokaz. Ako postoji pregled dopune/dokaza to znači da
je zaprimljena.
Za predani zahtjev, u razdoblju trajanja zahtjeva, ovo su najosnovnije obveze korisnika:
Obveze prestaju u ovim slučajevima:
NAPOMENA:
Zahtjev je bilo moguće predati e-mailom ožujak, te za sezonske djelatnosti u srpnju i lipnju. Za druge mjere NIJE moguće predati zahtjev (ili dokumentaciju) e-mailom.
Ako ste zahtjev predali e-mailom, iz izbornika "Zahtjevi predani e-mailom" odaberite u kojem razdoblju ste predali zahtjev.
Prikazat će se stranica za pronalaženje zahtjeva po OIB-u ili nazivu subjekta.
U prvom koraku, označite "Poslao sam poštom, fizički donio u pisarnicu ili poslao na e-mail @hzz.hr" i pritisnite gumb DALJE
Nakon toga unosom OIB-a pronađite vaš predani zahtjev.
Ili upišite prvih 3-4 slova naziva vašeg obrta
Ako vam sustav potvrdi postojanje zahtjeva, ponuditi će vam opciju predaje dokaza o isplati plaća za aktualno razdoblje.
Kliknite na gumb "Predaj dokaz"
Nakon predaje dokaza vaš zahtjev predan putem e-maila će biti vidljiv u aplikaciji Moji zahtjevi, a uz njega će biti prikaz predanog dokaza o isplati plaća.
Upute o predaji dokaza o isplati plaća pročitajte u temi Predaja dokaza o isplati plaća.
Zahtjevi se produžuju mjesec-za-mjesec putem DOPUNE ZAHTJEVA. Nisu svi zahtjevi u obvezi produženje mjesec-za-mjesec.
Produženje zahtjeva moguće je od 5. u mjesecu nakon mjeseca predaje zahtjeva. Moguće je da za neke mjere ne vrijedi ovo generičko pravilo, pročitajte u Korisničkom centru u temi za određenu mjeru točnu informaciju.
Kada je za zahtjev dostupno produženje, obrazac DOPUNA ZAHTJEVA sadrži polja za učitavanje PDV obrasca/tablice prihoda (primitaka) kao što pokazuje slika:
Ako pokazanih polja nema, za zahtjev još nije nastupilo razdoblje za produženje mjesec-za-mjesec, ili se taj zahtjev ne može/ne mora produžiti. Pričekajte poruku "Dopunite nabrojane zahtjeve za produženje na [mjesec]"
i tada produžite nabrojane zahtjeve, Pročitajte uputu vezano uz poruku Zašto? za konkretne informacije o produženju za mjeru kojoj pripadaju navedeni zahtjev(i).
Nakon uspješnog produženja zahtjeva u pregledu aktivnosti zahtjeva, dopuna kojom ste predali produženje označena je [Produženje na [MJESEC]
NAPOMENE:
Rok za isplatu potpore je do zadnjeg dana tekućeg mjeseca za prethodni mjesec. Primjer: za potporu za siječanj, rok za isplatu je 28. veljače.
Ako niste predali svu potrebnu dokumentaciju, rok za isplatu je nakon što zaprimimo svu potrebnu dokumentaciju. Mogući su i drugi razlozi zašto potpora nije isplaćena u roku. Pročitajte detalje ovdje.
Postupite na ove načine:
Upute za korekcije i dopune izvornog zahtjeva:
Korekcije i dopune možete napravite putem gumba "Dopuna zahtjeva".
U razlogu slanja dopune objasnite zašto šaljete dopunu, a u polje "Dokumentacija" učitajte nove dokumente ako je potrebno.
Možete poslati više dopuna za jedan zahtjev.
Možete poslati još jedan dokaz o isplati plaća s točnim podacima.
U razlogu slanja dokaza objasnite zbog čega šaljete dopunu/korekciju.
Pročitajte ove upute.
Od 26.10.2020.g. NE ZAPRIMAJU se NOVI zahtjevi za mjeru rujan-prosinac za mikropoduzetnike ili za mjeru rujan-prosinac za djelatnosti.
Poslodavci kojima je poslovanje narušeno zbog okolnosti koronavirusa:
Mjera koju mogu koristiti: djelatnosti rujan-prosinac Saznaj više >
Poslodavci kojima je poslovanje narušeno zbog okolnosti koronavirusa (bez kriterija djelatnosti):
Mjera koju mogu koristiti: mikropoduzetnici rujan-prosinac Saznaj više >
Poslodavci kojima je poslovanje onemogućeno (zabranjeno) odlukom Stožera civiline zaštite:
Mjera koju mogu koristiti: djelatnosti rujan-prosinac Saznaj više >
Poslodavci kojima je poslovanje ograničeno odlukom Stožera civiline zaštite:
Mjere koje mogu koristiti:
U razdoblju rujan-prosinac aktivne su još dvije mjere s specfičinijim kriterijima: mjera Skraćivanje radnog vremena i mjera za očuvanje radnih mjesta u zaštitnim radionicama, integrativnim radionicama i radnim jedinicama osoba s invaliditetom koje su krenule u lipnju i traju do prosinca.
Prema uvjetima korištenja mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID-19) propisano je:
Datum ovisi o mjeri koju koristite. Pronađite informaciju na koji datum radnik mora biti zaposlen u opisu mjeru na koju aplicirate.
Datum ovisi o mjeri koju koristite. Pronađite informaciju na koji dataum subjekt mora biti registiran u opisu mjeru na koju aplicirate.
Ukoliko više poslovnih subjekata imaju istog osnivača/vlasnika koji pojedinačno zapošljavaju manje od 10 radnika, a u ukupnom broju zaposlenih ima više od 10 radnika, na njih se ne primjenjuje izuzeće, odnosno za vlasnike, suvlasnike, osnivače, članove uprave, direktore, prokuriste ne odobrava se potpora.
U opisu pojedine mjere objašnjeno za koje razdoblje se šalje usporedba ako poslodavac ne posluje godinu dana ili predaje kvartalne PDV izvještaje.
Pročitajte informaciju o rokovima ovdje
Pročitajte odgovor ovdje
Pročitajte informacije o predaji dokaza o isplati plaća.
Uparivanje podataka s Poreznom upravom vrši se automatski. U slučajevima kada podaci o korisnicima potpore za očuvanje radnih mjesta nisu iz tehničkih razloga prošli uparivanje s Poreznom upravom, Porezna će uprava dostaviti nadležnom područnom uredu Zavoda upit za dostavu podataka o korisniku mjere te će podaci biti dostavljeni direktno nadležnoj Poreznoj upravi kako bi otpis doprinosa bio omogućen.
Može, ukoliko poslodavac ima potrebu i hoće zaposliti osobu na upražnjeno radno mjesto nakon 29. veljače 2020.
Poslodavci koji imaju aktivne ugovore po mjeri Potpore za samozapošljavanje mogu koristiti mjeru za sebe i ostale zaposlene.
Smijete, no trošak zapošljavanja ide na teret poslodavca.
Imate, prema danima koje je osoba radila u mjesecu otkaza.
Putem dopune zahtjeva pošaljite osvježenu tablicu "Popis radnika za koje se traži potpora".
Nemate pravo na korištenje potpore.
Da, i možete koristiti jedan korisnički račun. Više informacija ovdje.
Može. Više informacija ovdje.
Ne, molimo vas da koristite on-line prijavu.
Na uredno zaprimljenu dokumentaciju, HZZ se obvezuje izdati ocijenu zahtjeva (pozitivnu ili negativnu) u roku 10 dana.
Da, uz određene uvjete koji su detaljno opisani u opisu potpore.
Potvrdni e-mailovi većinom stižu trenutno, ali primjećujemo da neki korisnici imaju zastoj u isporuci e-mail poruka i do 48 sati. Zbog veće količine e-mailova koje šaljemo, neki servisi su aktivirali dodatnu provjeru da se ne radi o neželjenoj pošti ( detaljnije objašnjenje)
Mogući razlozi su i ovi:
Pročitajte odgovor na pitanje "Kako mogu provjeriti da su upravo predani zahtjev, dopuna ili dokaz zaprimljeni?" neovisno da li ste dobili potvrdni e-mail.
Moguće je zatražiti ponovno slanje potvrdnog e-maila, klikom na "Pregled izvornog zahtjeva"
te na kraju prikazanog zahtjeva zatražite ponovno slanje klikom na gumb "Ponovo pošalji".
Ne. Zahtjevi i dokumentacija zaprimaju se isključivo putem web aplikacije Moji zahtjevi.
Online zahtjevi se primaju od ponedjeljka, 23. ožujka u 00:01.
Kod prve vaše posjete na web stranicu Očuvanje radnih mjesta pojavit će se poruka kojom tražimo dozvolu za slanje tzv. push notifikacija u vaš internet preglednik na računalu (ako koristite preglednik koji ih podržava) ili na mobilni uređaj (svi podržavaju notifikacije).
Notifikacije primaju samo oni uređaji s kojih ste posjetili web stranicu Očuvanje radnih mjesta i dozvolili primanje. Možete dozvoliti primanje na svim uređajima s kojih pristupate našoj web stranici, ali naša preporuka
je da to napravite i na mobilnom uređaju jer će te tako vidjeti obavijesti čim je pošaljemo. Na računalu, obavijesti nisu vidljive kada je računalo neaktivno.
Ako ste odabrali "Ne želim" - nismo vam slali obavijesti niti vam je ponovno prikazivana ova poruka.
Kroz obavijesti šaljemo sljedeće korisne informacije:
Ako niste odobrili primanje obavijesti kod prve posjete našem webu, slijedite ove upute za reaktiviranje primanja obavijesti:
Kliknite ovdje te u skočnom prozoru koji će se pojaviti kliknite na "Želim primati", zatim u internet pregledniku dozvolite (Allow) primanje notifikacija s web stranice
mjere-orm.hzz.hr
Ako ste blokirali primanje obavijesti, po uputi iznad neće vam se pojaviti opcija za ponovno primanje obavijesti.
Pročitajte upute za svoj internet preglednik Chrome, Firefox, Edge ili Safari kako dozvoliti primanje obavijesti s web stranice kojoj ste tu mogućnost zabranili.
Nakon što dozvolite primanje obavijesti, kod sljedeće posjete ponovo ćemo zatražiti dozvolu slanja obavijesti.
Izgled obavijesti na Windows 10 računalu i Android mobilnom uređaju:
Za korištenje aplikacije Moji ORM zahtjevi preporučamo minimalno slijedeće verzije
Internet Explorer korisnici mogu besplatno skinuti noviju verziju Microsoft Edge, kao što i korisnici drugih preglednika (Chrome, Firefox i Safari) mogu besplatno nadograditi na najnovije verzije.