Tržište rada na dohvat ruke
Ne propusti priliku, prijavi se
Vaše osobne podatke štitimo sukladno Uvjetima korištenja i politikama privatnosti.
Mogu ukoliko spadaju zadovoljavaju kriterije potpore. Informacije o kriterijima nalaze se u opisu pojedine mjere.
Za program zadržavanjearadnih mjesta za srpanj 2021. kriteriji su pojašnjeni ovdje.
Mogu ukoliko su u sustavu poreza na dobit ili dohodak.
Poduzetnici koji nisu u sustavu PDV-a (ili nisu u sustavu PDV-a u usporedivim razdobljima) dokazuju pad prihoda/primitaka na temelju tablice pada prihoda/primitaka. U navedenim slučajevima poduzetnici su dužni dostaviti i izvod iz knjige primitaka i izdataka ili brutto bilancu za usporedna razdoblja.
Paušalni obrtnici uz tablicu pada prihoda/primitaka dostavljaju izvod iz fiskalne blagajne ili Knjigu prometa za traženo razdoblje.
Unosite OIB nositelja obrta, koji je na Izvadku iz obrtnog registra upisan pod brojem 1 u polju Vlasnik/ortaci."
Ne predajete dva zahtjeva - neispravno je predati drugi zahtjev na OIB suvlasnika.
Zahtjev možete predati na način da ručno unesete naziv, OIB i adresne podatke (kao što pokazuje slika ispod). Javite nam nakon predaje zahtjeva putem obrasca za upute da subjekt (tvrtku, obrt, OPG) nema ponuđenog izbora za upisani OIB, te prijavite svoj subjekt u HZZ-ovu bazu poslodavaca putem ovog obrasca.
U slučaju da imate obrt u suvlasništvu s drugom osobom, moguće da se obrt u našem registru vodi pod OIB-om suvlasnika. Unesite OIB drugog suvlasnika u polje "Upišite OIB ili nazvi tvrtke/obrta".
Zahtjevi ORM za ožujak-lipanj 2020.
Ako ste zahtjev predali e-mailom, iz izbornika "Zahtjevi predani e-mailom" odaberite u kojem razdoblju ste predali zahtjev.
Prikazat će se stranica za pronalaženje zahtjeva po OIB-u ili nazivu subjekta (za razdoblje ožujak-svibanj,
za lipanj).
U prvom koraku, označite "Poslao sam poštom, fizički donio u pisarnicu ili poslao na e-mail @hzz.hr" i pritisnite gumb DALJE
Nakon toga unosom OIB-a pronađite vaš predani zahtjev.
Ili upišite prvih 3-4 slova naziva vašeg obrta
Ako vam sustav potvrdi postojanje zahtjeva, ponuditi će vam opciju predaje dokaza o isplati plaća za aktualno razdoblje.
Kliknite na gumb "Predaj dokaz"
Nakon predaje dokaza vaš zahtjev predan putem e-maila će biti vidljiv u aplikaciji Moji zahtjevi, a uz njega će biti prikaz predanog dokaza o isplati plaća.
Upute o predaji dokaza o isplati plaća pročitajte u temi Predaja dokaza o isplati plaća.
Slijedite upute u odgovoru na drugo pitanje "Predao sam zahtjev e-mailom ili poštom ali ga ne vidim u prikazu Moji zahtjevi."
Detaljne upute i smjernice za predaju dokaza o isplati plaća pročitajte u poglavlju Predaja dokaza o isplati plaća.
Ne.
Nakon što aktivirate prikaz zahtjeva predanog e-mailom, zahtjev će se pojaviti u popisu Moji zahtjevi u jahaču Ožujak-Svibanj ili u jahaču Lipanj
Ubuduće do zahtjeva dolazite tako da ga pronađete u popisu zahtjeva.
Jednom aktivirani zahtjev predan e-mailom postaje normalni zahtjev s kojim možete manipulirati i obavljati dodatne funkcije kao i s zahtjevima
koji su inicijalno predani putem web aplikacije. To znači da možete slati dopune/kokrecije klikom na gumb DOPUNA ZAHTJEVA ili kada je vrijeme - poslati Dokaz o isplati plaća klikom na gumb DOKAZ [Mjesec za koji
predajete dokaz].
Da. Nakon što aktivirate prikaz zahtjeva i pošaljete dokaz o isplati plaća za odabrano razdoblje zahtjeva napravite sljedeće:
Za svaku mjeru u izborniku Pomoć i upiti nalaze se upute za predaju zahtjeva. Otvorite iz izbornika Pomoć i upiti temu za mjeri za koju predajete zahtjev i pročitajte članak "Kako se pripremiti za čim jednostavniju
predaju zahtjeva".
Otvorite temu Predaja dokaza o isplati plaća.
Najčešći razlog neotpisivanja doprinosa je nedostajanje dokaza o isplati plaća/namjenskom utrošku dobivene potpore koji se predaju ISKLJUČIVO putem web alikacije na propisani način. Otpis se rradi automatskim povezivanje s Poreznom upravom podataka koje predate kao dokaz.
Ako ste zahtjev predali e-mailom a niste aktivirali njegov prikaz u apilikaciji Moji zahtjevi tada NISTE PREDALI tražene dokaze. Aktivirajte predani zahtjev po uputi "Predao sam zahtjev za potporu e-mailom ali ga ne vidim u prikazu Moji zahtjevi." i nakon toga predajte dokaze za sve mjesece u kojima ste koristili potporu.