Korisne informacije

Skraćivanje radnog vremena za 2022.


Za sve poslodavce, bez kriterija min. broja radnika

01/6444 000

KONTAKT CENTAR HZZ-a

08.00 do 16.00 sati
PON-PET

Koristite on-line kontakt ako ste u mogućnosti.

[NOVO] ISPLATA POTPORE BLOKIRANIM POSLODAVCIMA

Moguća je isplata potpore na zaštićeni račun.

Najčešća pitanja vezana za program za zadržavanje radnih mjesta

Aktivne su slijedeći programi:

Da, potrebno je predati novi zahtjev putem aplikacije Moji zahtjevi.

Mjere ožujak-srpanj, lipanj, srpanj-kolovoz, rujan-listopad/listopad-prosinac, siječanj-veljača 2021., ožujak-svibanj 2021., lipanj 2021., srpanj 2021., kolovoz 2021, rujan 2021., listopad 2021., studeni 2021., prosinac 2021., siječanj i veljača 2022. više nisu aktivne. Nećete automatizmom dobiti poptoru za ožujak 2022. ako ne predate novi zahtjev.

Ne, ne produžuje se! Morate predati novi zahtjev za ožujak 2022.

Rok za dostavu dokaza o isplati plaća/namjenskom utrošku sredstava, neovisno o vrsti mjere, je kako slijedi:

  • Dokaz za veljaču 2022.:
    zaprima se do 5. ožujka 2022.

Za predani zahtjev, u razdoblju trajanja zahtjeva, ovo su najosnovnije obveze korisnika:

  • mjesečno predavati dokaz o isplati plaća/namjenskom utrošku dobivenih sredstava. Više >
  • produživati zahtjev mjesec-za-mjesec (nije obvezno u kod svih mjera i predanih zahtjeva). Upute za pojedinu mjeru pronađite u Korisničkom centru u temi za tu mjeru

Obveze prestaju u ovim slučajevima:

  • Odustali ste od zahtjeva Više >
    (ostaje vam obveza dostave dokaza o isplati plaća za razdoblje u kojem ste koristili potporu, ako je to slučaj)
  • Predani zahtjev je negativno ocijenjen Više >

Pročitajte više na temu neisplate potpore u roku, neotpisanim doprinosima i mogućim razlozima te kako ih riješiti u ovoj temi u Korisničkom centru.

Da, može. Možete koristiti jedan račun za sve zahtjeve. Dodatne informacije pročitajte ovdje.