Korisne informacije

Novi ZRM program za listopad i studeni


Predaja zahtjeva od 8. studenog.

01/6444 000

KONTAKT CENTAR HZZ-a

08.00 do 16.00 sati
PON-PET

Koristite on-line kontakt ako ste u mogućnosti.

[NOVO] ISPLATA POTPORE BLOKIRANIM POSLODAVCIMA

Moguća je isplata potpore na zaštićeni račun.

Najčešća pitanja vezana za program za zadržavanje radnih mjesta

[NOVO] Od 8. studenog zaprimaju se zahtjevi za listopad za program zadržavanja radnih mjesta. Maksimalni iznos potpore je 4.000 kn po radniku

[NOVO] Od 29. studenog zaprimati će se zahtjevi za studeni za program zadržavanja radnih mjesta. Maksimalni iznos potpore je 4.000 kn po radniku

Mjera Skraćivanje radnog vremena, dostupna je od siječnja do prosinca za sve poslodavce s 10 ili više zaposlenih. Maksimalni iznos potpore po radniku do 3.600 kn.

Da, potrebno je predati novi zahtjev putem aplikacije Moji zahtjevi.

Mjere ožujak-srpanj, lipanj, srpanj-kolovoz, rujan-listopad/listopad-prosinac, siječanj-veljača 2021., ožujak-svibanj 2021., lipanj 2021., srpanj 2021., kolovoz 2021. i rujan 2021. više nisu aktivne. Nećete automatizmom dobiti poptoru za kolovoz ili rujan 2021. ako ne predate novi zahtjev.

Ne, ne produžuje se! Morate predati novi zahtjev za listopad 2021.

Unutar djelatnosti NKD I 56.30 - Djelatnosti pripreme i usluživanja pića program mogu koristiti isključivo noćni klubovi i disco klubovi.

Rok za dostavu dokaza o isplati plaća/namjenskom utrošku sredstava, neovisno o vrsti mjere, je kako slijedi:

  • Dokaz za kolovoz:
    zaprima se do 5. listopada 2021.
  • Dokaz za rujan:
    zaprima se do 5. studenog 2021.

Za predani zahtjev, u razdoblju trajanja zahtjeva, ovo su najosnovnije obveze korisnika:

  • mjesečno predavati dokaz o isplati plaća/namjenskom utrošku dobivenih sredstava. Više >
  • produživati zahtjev mjesec-za-mjesec (nije obvezno u kod svih mjera i predanih zahtjeva). Upute za pojedinu mjeru pronađite u Korisničkom centru u temi za tu mjeru

Obveze prestaju u ovim slučajevima:

  • Odustali ste od zahtjeva Više >
    (ostaje vam obveza dostave dokaza o isplati plaća za razdoblje u kojem ste koristili potporu, ako je to slučaj)
  • Predani zahtjev je negativno ocijenjen Više >

Pročitajte više na temu neisplate potpore u roku, neotpisanim doprinosima i mogućim razlozima te kako ih riješiti u ovoj temi u Korisničkom centru.

Da, može. Možete koristiti jedan račun za sve zahtjeve. Dodatne informacije pročitajte ovdje.