Korisne informacije

Nova ZRM mjera za kolovoz i rujan


Predaja zahtjeva od 8. rujna.

01/6444 000

KONTAKT CENTAR HZZ-a

08.00 do 16.00 sati
PON-PET

Koristite on-line kontakt ako ste u mogućnosti.

[NOVO] ISPLATA POTPORE BLOKIRANIM POSLODAVCIMA

Moguća je isplata potpore na zaštićeni račun.

Najčešća pitanja vezana za program za zadržavanje radnih mjesta

[NOVO] Od 25. rujna zaprimaju se zahtjevi za rujan za program zadržavanja radnih mjesta. Maksimalni iznos potpore je 4.000 kn po radniku

Mjera Skraćivanje radnog vremena, dostupna je od siječnja do prosinca za sve poslodavce s 10 ili više zaposlenih. Maksimalni iznos potpore po radniku do 3.600 kn.

Da, potrebno je predati novi zahtjev putem aplikacije Moji zahtjevi.

Mjere ožujak-srpanj, lipanj, srpanj-kolovoz, rujan-listopad/listopad-prosinac, siječanj-veljača 2021., ožujak-svibanj 2021., lipanj 2021., srpanj 2021. i kolovoz 2021. više nisu aktivne. Nećete automatizmom dobiti poptoru za kolovoz ili rujan 2021. ako ne predate novi zahtjev.

Ne, ne produžuje se! Morate predati novi zahtjev za rujan 2021.

  • Promjena prihvatljivih NKD djelatnosti
  • Poslodavci s područja pogođenim potresom moraju dokazati pad prihoda
  • Usporedba prihoda ne uključuje prijašnju opciju A (kumulativ travanj-rujan)
  • Poslodavci kojima je ograničen/onemogućen rad Odlukom Stožera mogu aplicirati bez kriterija djelatnosti za mjeru rujan

Rok za dostavu dokaza o isplati plaća/namjenskom utrošku sredstava, neovisno o vrsti mjere, je kako slijedi:

  • Dokaz za kolovoz:
    zaprima se do 5. listopada 2021.
  • Dokaz za rujan:
    zaprima se do 5. studenog 2021.

Za predani zahtjev, u razdoblju trajanja zahtjeva, ovo su najosnovnije obveze korisnika:

  • mjesečno predavati dokaz o isplati plaća/namjenskom utrošku dobivenih sredstava. Više >
  • produživati zahtjev mjesec-za-mjesec (nije obvezno u kod svih mjera i predanih zahtjeva). Upute za pojedinu mjeru pronađite u Korisničkom centru u temi za tu mjeru

Obveze prestaju u ovim slučajevima:

  • Odustali ste od zahtjeva Više >
    (ostaje vam obveza dostave dokaza o isplati plaća za razdoblje u kojem ste koristili potporu, ako je to slučaj)
  • Predani zahtjev je negativno ocijenjen Više >

Pročitajte više na temu neisplate potpore u roku, neotpisanim doprinosima i mogućim razlozima te kako ih riješiti u ovoj temi u Korisničkom centru.

Da, može. Možete koristiti jedan račun za sve zahtjeve. Dodatne informacije pročitajte ovdje.